Menu

EU projekt - Poskytování cloudových služeb

 

Název projektuPoskytování cloudových služeb

Registrační číslo: 6.1 P01/840

Název programuPoradenství - Výzva I

Doba realizace:  1.12.2011 – 30.11.2012

Celkové náklady498 000 Kč

Výše dotace OPPI249 000 Kč

 

Popis:

Společnost K-net Technical International Group s.r.o. v roce 2011 schválila novou obchodní strategii, v rámci níž hodlá v budoucnu kromě firemní klientely oslovit rovněž koncové zákazníky. Oslovení koncových zákazníků metodou přímého prodeje vyžaduje nový přístup k marketingovým aktivitám společnosti.

V souladu s ústřední filosofií společnosti, která si klade za cíl dodávat zákazníkům komplexní a maximálně efektivní řešení, jsme jako hlavní obchodní kanál pro komunikaci s koncovými zákazníky zvolili formu elektronického obchodu, velmi úzce provázaného s webovým zákaznickým portálem. Důvodem je naše přesvědčení, že elektronický obchod je prodejní kanál, který má potenciál oslovit našimi produkty širokou množinu zákazníků, kteří pro své potřeby hledají optimální řešení.

V rámci programu Poradenství OPPI bychom tedy rádi využili marketingovou inovaci, kde by se jednalo o podstatnou změnu metody prodeje právě u přímého prodeje koncovým zákazníkům a chtěli bychom realizovat odbornou studii, jejíž cíle vidíme v následujících oblastech:

  • Analyzovat marketingové a technické prostředky, které jsou v současnosti dostupné jako nástroje pro efektivní propagaci specializovaného elektronického obchodu a jeho uvedení do povědomí cílové skupiny zákazníků
  • Navrhnout vhodná technická opatření pro optimalizaci zdrojového kódu elektronického obchodu, která by maximalizovala šanci oslovit také zákazníky mimo obvyklou cílovou skupinu garancí umístění na předních pozicích renomovaných zahraničních (Google.com) i tuzemských (Seznam.cz) vyhledávačů při zadání klíčových slov z oblasti produktového portfolia společnosti
  • Navrhnout vhodné metriky, které by umožnily vyhodnotit efektivitu marketingové kampaně a zároveň byly využitelné pro úpravu parametrů marketingové kampaně na základě zjištěné reakce trhu