Naši zákazníci

Naši zákazníci

„Chceme Vám být blíž"


Naši zákazníci jsou naši přátelé. Nezáleží na tom, zda se jedná o firmu, úřad, školu, nemocnici nebo jednotlivce. Jejich potřeby chceme přesně zaznamenat, porozumět jim; navrhnout, provozovat a školit takové informační technologie, které nejlépe podpoří jejich úsilí. Pro své obchodní případy, projekty i periodické smlouvy získávají naše podpůrné služby, aby se jejich představa a následná realita staly synonymy.

meu-breclav-logo 

Terminálový provoz zjednoduší chod úřadu

Stejně jako další zákazníci společnosti K-net z oblasti veřejné správy, také Městský úřad Břeclav se rozhodl pro nasazení virtualizace s cílem zvýšit bezpečnost dat a zjednodušit správu stanic i celého aplikačního prostředí.
 

Číst dál: Městský úřad Břeclav

staroil-logo 

Místo nového serveru se rozhodli pro cloud

Společnost STAR OIL, s. r. o., je od roku 2003 autorizovaným distributorem olejů a maziv Shell a jako specializovaný velkoobchod dodává také oleje, maziva, autochemii a autokosmetiku dalších značek. Stejně jako řada jiných firem dlouhodobě využívá informační systém Money S4 a od konce roku 2012 jej provozuje v cloudovém centru K-net.
 

Číst dál: STAR OIL, s.r.o.

znojmo-logo 

Technologické centrum pro Městský úřad Znojmo

Stejně jako v dalších více než dvou stech městechse statutem „obec s rozšířenou působností", takéve Znojmě bylo v rámci rozvoje e-Governmentu zřízeno technologické centrum jako součást návaznéúzemní infrastruktury pro centrální projekty CzechPoint, Informační systém datových schránek a Základní registry. Společnost K-net se realizace ujala „za pět minut dvanáct" před vypršením termínu pro čerpání dotace z evropských fondů, ale navzdory časovému tlaku se vše podařilo zvládnout na výbornou.
 

Číst dál: Technologické centrum pro Městský úřad Znojmo

un-logo 

Helpdeskový systém a organizačnípodpora zvýšily efektivitu IT oddělení

Úrazová nemocnice v Brně se potýkala s obdobným problémem jako řada dalších organizací.Na IT oddělení se hromadily různorodé požadavky, jejichž řešení bránilo technikům v koncepčníčinnosti. Problém vyřešila evidence požadavků a zavedení procesního řízení. Dozor nad dodávkoutechnologie i nastavením příslušných procesů převzal specialista společnosti K-net, a tato servisníslužba organizační podpory ve formě projektového řízení pomohla nemocnici uspořit nákladyi zvýšit efektivitu IT týmu.
 

Číst dál: Řešení K-net pro Úrazovou nemocnici v Brně