IT služby, servis, podpora uživatelů

 

Potřebujete-li pomoc, neváhejte se na nás s důvěrou obrátit

„Nabídka našich služeb z oblasti informačních technologií je skutečně komplexní. Zákazníci mohou využívat široké škály služeb z oblasti organizační podpory (Projektové řízení, Podpora uživatelů na místě), z oblasti technické podpory (Technická asistence, Technický dohled, All Inclusive), nebo z oblasti zajištění provozu (Správa a dohled VPN, Garantované služby a provoz, Obnova provozu po havárii).“

 

Vaše starosti na naši hlavu

 

Referenční zákazníci

  • Crocodille ČR, spol. s r.o.
  • Victoria, cestovní kancelář
  • Fakultní nemocnice Brno
  • Úrazová nemocnice v Brně
  • H&B REAL, a.s. 
  • Andreas STIHL, spol. s r.o.

Základní rozdělení poskytovaných služeb

 

Organizační podpora

Projektové řízeníZkušený projektový manažer z pracovního týmu K-netu se dočasně stáva vedoucím projektu na straně zakazníka, působí přímo v podniku nebo organizaci, komunikuje s dodavateli a řídí realizaci projektu.

Podpora uživatelů na místě - IT specialista K-netu přijede do sídla zákazníka a na místě je k dispozici uživatelům pro řešení drobných instalačních prací a změn konfigurace HW a SW pracovních stanic.

Technická podpora

Technická asistence - Služba je poskytována na vyžádání zákazníkem, cíleně na řešení konkrétní úlohy nebo problému, s garantovanou dobou odezvy na požadavek zákazníka.

Technický dohled - Představuje způsob, jak mít k dispozici tým IT specialistů K-netu ve chvíli, kdy si provoz, případně problém, takové specialisty žádá. Technický dohled je služba, jejímž prostřednictvím externí tým specialistů poskytuje průběžnou a kvalitní péči o zákazníkem provozované informační technologie. 

All Inclusive - Kompletní služba za stálou měsíční platbu bez ohledu na to, kolik času údržba, správa a rozvoj servisovaných systémů zabere. Výhodná služba pro firmy, které potřebují mít dopředu přesně naplánovaný rozpočet.

Zajištění provozu

Správa a dohled VPN - K-net přebírá starost o zavedení, nastavení a dohled nad rozprostřenou sítí zákazníka. Součástí služby je pronájem zařízení NetDispatcher a zajištění jeho případné výměny do 4 hodin kdekoliv v České republice.

Garantované služby a provoz - Představují úplnou integraci K-netu do infrastrukturních procesů zákazníka. K-net přebírá plnou zodpovědnost za provoz IT sítí a systémů, za dostupnost všech aplikací, a garantuje fixní čas obnovy všech služeb v případě výpadku.

Obnova provozu po havárii - K-net garantuje virtualizaci serverů, tzn. zodpovídá za vytvoření identické kopie serverů v prostředí VMware a nastavuje plán zálohování tak, aby bylo možné data obnovit v případě dlouhodobějšího přerušení provozu nebo jakékoliv havárie včetně živelné pohromy.