Efektivní řízení provozu IT

 

Přidanou hodnotou K-netu je tým odborníků, kteří sledují nejnovější trendy v oblasti IT, jsou proškolenými specialisty na jednotlivé produkty a technologie a v případě potřeby se dokáží ve svých rolích zastoupit. Tento tým se dokáže postarat o vybudování, kontinuální správu a údržbu počítačových systémů a sítí. Komplexní nabídku služeb technické podpory zahrnul do balíčků pod jednotným názvem NetSupport. Dá se bez nadsázky říci, že tým K-net je k dispozici svým zákazníkům 365 dní v roce.

 

 Tým odborníků v zádech

 

Nástroje, které nám vzájemně pomáhají:

 
  • Helpdesk (první pomoc – služba po e-mailu nebo telefonu)
  • Klientská zóna na webu (možnost okamžité informace pro klienty)
  • ISO (procesní řízení firmy)
  • Dokumentace klientské sítě
  • Protokol o technickém zásahu
  • Monitoring systémů
  • Pravidelné kontroly systémů
  • Kontrolní den

Reference:

  • Andrea Stihl
  • H&B Real
  • FEMAX a.s.
  • M.B.Keramika
  • Medin, a.s.
  • Model Obaly, a.s.
  • Penny Market s.r.o.
  • Crocodille ČR s.r.o.
 

Produktový materiál: