Jsme stabilní česká IT společnost působící na trhu již 30 let. Naši centrálu máme v Brně, další pobočky v Praze, Olešnici a Ostravě. Pokud hledáte různorodou práci, kde uplatníte své organizační schopnosti, cit pro detail, důslednost a zodpovědnost, čtěte dál!
Hledá se Asistent/ka vedení společnosti s přesahem do HR!
Výsledkem Vaší práce bude:
- Administrativně podporovat vedení společnosti (příprava podkladů, koordinace schůzek, správa dokumentů apod.)
- Zajišťovat agendu smluv – příprava a administrace právních jednání a dokumentů
- Pečovat o personální záležitosti – vést pohovory, organizovat onboarding a offboarding, zajišťovat teambuildingy a starat se o naše zaměstnance
- Spolupracovat na marketingových a firemních akcích – ať už jde o přípravu materiálů, organizaci nebo samotnou realizaci
- Spravovat a aktualizovat důležité informace o zaměstnancích (evidence, reporty, podklady pro vedení atd.)
Bude se Vám hodit:
- VŠ vzdělání (případně SŠ s relevantní praxí), ideálně z prostředí advokátní kanceláře nebo IT společnosti
- Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
- Zkušenost s přípravou a evidencí smluvních dokumentů (dodavatelé, zákazníci)
- Praxe s organizací eventů a teambuildingů
- Zkušenost s personalistikou (nábor, adaptace, péče o zaměstnance)
- Perfektní čeština (slovem i písmem)
- Angličtina na úrovni B2 (telefonát nebo e-mail v angličtině zvládnete levou zadní)
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)
Co nabízíme:
- Přátelský pracovní kolektiv a neformální atmosféru
- Odpovídající mzdu + výkonnostní bonusy
- Možnost rozvoje a seberealizace v IT prostředí
- Stravenkový paušál, MultiSport kartu a další zaměstnanecké výhody
- Firemní akce a teambuildingy
- Edukační prostředí, kde se můžete dále vzdělávat a růst
Přidáte se k nám?