Úspěšně jsme obnovili certifikát ISO 20000
Certifikát pravidelně obnovujeme, abychom pro vás stále byli spolehlivý IT partner.
ISOReferenční model ISO/OSI – vypracovala organizace ISO jako hlavní část snahy o standardizaci počítačových sítí nazvané OSI a v roce 1984 ho přijala jako mezinárodní… 20000 se zaměřuje na kvalitní procesní řízení IT služeb, které odpovídá mezinárodním standardům, vydávaných Mezinárodní organizací pro standardizaci ISOReferenční model ISO/OSI – vypracovala organizace ISO jako hlavní část snahy o standardizaci počítačových sítí nazvané OSI a v roce 1984 ho přijala jako mezinárodní… – International Organization for Standardization.
Zaměřuje se na zlepšování kvality, zvyšování efektivity a snížení nákladů u IT procesů, zejména u outsourcingu služeb IT, popisuje procesy řízení pro poskytování služeb IT a obsahově se řídí úspěšnými ustanoveními IT Infrastructure Library (ITILInformation Technology Infrastructure Library je mezinárodně uznávaný a rozšířený de-facto standard pro řízení a správu IT služeb. Vychází z nejlepších zkušeností. Je souborem praxí prověřených…) a ITSMInformation Technology Service Management je souhrn nejlepších praxí a referenčních modelů procesů řízení služeb IT. ITSM představuje způsob řízení informačních a komunikačních technologií, jejich provozu….
Díky této certifikaci zvyšujeme kvalitu poskytovaných IT služeb, a tím snižujeme vaše náklady, spoříme čas, zefektivňujeme činnosti, snižujeme chyby naší práce a vašeho IT.
Tato certifikace nám také umožňuje účastnit se výběrových řízení, kde je certifikát vyžadován.