Copyright © K-net 2019. Všechna práva vyhrazena
Poskytování cloudových služeb
Home ― Proč K-net ― Firma s vizí ― EU projekty a rozvoj ― Poskytování cloudových služeb
Název projektu
Poskytování cloudových služeb
Registrační číslo
6.1 P01/840
Název programu
Poradenství – Výzva I
Doba realizace
1.12.2011 – 30.11.2012
Celkové náklady
498 000 Kč
Výše dotace OPPI
249 000 Kč
Popis projektu
Společnost K-net Technical International Group s.r.o. v roce 2011 schválila novou obchodní strategii, v rámci níž hodlá v budoucnu kromě firemní klientely oslovit rovněž koncové zákazníky. Oslovení koncových zákazníků metodou přímého prodeje vyžaduje nový přístup k marketingovým aktivitám společnosti.
V souladu s ústřední filosofií společnosti, která si klade za cíl dodávat zákazníkům komplexní a maximálně efektivní řešení, jsme jako hlavní obchodní kanál pro komunikaci s koncovými zákazníky zvolili formu elektronického obchodu, velmi úzce provázaného s webovým zákaznickým portálem. Důvodem je naše přesvědčení, že elektronický obchod je prodejní kanál, který má potenciál oslovit našimi produkty širokou množinu zákazníků, kteří pro své potřeby hledají optimální řešení.
V rámci programu Poradenství OPPI bychom tedy rádi využili marketingovou inovaci, kde by se jednalo o podstatnou změnu metody prodeje právě u přímého prodeje koncovým zákazníkům a chtěli bychom realizovat odbornou studii, jejíž cíle vidíme v následujících oblastech:
- Analyzovat marketingové a technické prostředky, které jsou v současnosti dostupné jako nástroje pro efektivní propagaci specializovaného elektronického obchodu a jeho uvedení do povědomí cílové skupiny zákazníků
- Navrhnout vhodná technická opatření pro optimalizaci zdrojového kódu elektronického obchodu, která by maximalizovala šanci oslovit také zákazníky mimo obvyklou cílovou skupinu garancí umístění na předních pozicích renomovaných zahraničních (Google.com) i tuzemských (Seznam.cz) vyhledávačů při zadání klíčových slov z oblasti produktového portfolia společnosti
- Navrhnout vhodné metriky, které by umožnily vyhodnotit efektivitu marketingové kampaně a zároveň byly využitelné pro úpravu parametrů marketingové kampaně na základě zjištěné reakce trhu