Home ― Služby ― IT Outsourcing ― Organizační podpora ― Hotline
O službě
Hotline
Hotline je služba, která dává možnost popsat požadavek na technický zásah nebo řešení technického problému, a to v režimu 24 hodin, 7 dní v týdnu.
Prostřednictvím této služby kompletně zajistíme příjem, evidenci, zpracování a organizaci IT požadavků Vašich uživatelů. Požadavky Vašich uživatelů řešíme na telefonu, e-mailu i webovém portálu. Na vývoji této služby pracujeme již 25 let. Patří k nejoblíbenějším a nejčastěji využívaným službám mezi našimi zákazníky, díky ní nás s mnohými z nich pojí dlouhodobá spolupráce.
Co si pod pojmem Hotline představit?
Jedná se o kombinaci funkcí speciálního softwaru (hotline systém) a osobní asistence Hotline operátora.
Přijetí požadavku Vašich uživatelů
Předání požadavku na technika
Zaznamenání
Dohled nad řešením požadavku
Kategorizace a vyhodnocení
Uzavření požadavku
Jak?
Jak to funguje v praxi
Základem úspěšného vyřízení požadavku je jeho správné přijetí a zaznamenání. V oblasti IT se většinou jedná o požadavek klíčového uživatele na straně zákazníka, který objevil reálný nebo potencionální problém. Případně potřebuje upravit nastavení svých služeb, aplikací nebo systémů.
Máte otázku?
Co?
Co Vám služba garantuje?
Příjem a záznam požadavků od uživatelů a technických prostředků zákazníka prostřednictvím telefonu, e‑mailu i webového portálu
Řešení jednoduchých opakovaných úkonů (požadavků), pokud se nějaké požadavky opakují, zpracujeme na ně přesný postup (např. založení uživatele do systému, definici oprávnění, …)
Administrativní zpracování jednotlivých požadavků a přidělení na konkrétní osoby, které se požadavky zabývají
Vyhodnocování požadavků podle zadaných kritérií a tvorba reportů
Sledování řešení požadavků, eskalace požadavků a informování o tom, jaký je stav řešení požadavku (dodržení termínu, kvalita řešení, …)
Služba nezahrnuje: řešení jednotlivých požadavků, pokud se nejedná o popsané úkony s náročnosti provedení do 15 minut práce operátora
Cena
Cena služby
Cena služby se skládá z počtu sledovaných systémů a počtu přijatých tiketů (požadavků).
Proč K‑net
Spolupracujte s námi
Firma s tradicí, trvalým růstem a 25 lety zkušeností na českém trhu
Myslíme jako Vy – naši IT konzultanti pochopí Vaše potřeby
Jsme Vám blízko – máme pobočky v Praze, Brně, Ostravě a Olešnici
Umíme o Vás pečovat – zvládneme provozovat Vaše IT i vyškolit Vaše kolegy
Dodáváme do soukromého i státního sektoru, do školství a zdravotnictví
Jsme specialisti na bezpečnost – máme technologie, certifikace, bezpečnostní prověrku NBÚ i důvěru našich klientů
Technologie pro Vás implementují a spravují naši certifikovaní IT specialisti
Našimi partnery jsou světoznámé firmy jako Microsoft nebo Citrix
Vlastní cloudové centrum
Služba, při které zákazník prostřednictvím internetu využívá hardware nebo software (případně obojí) poskytovatele služby. Zákazník platí poskytovateli pouze za tuto službu a nestará se o… More na 3 geograficky odlišných místech v ČR – v Praze, Brně a Olešnici