Home ― Služby ― IT Outsourcing ― Organizační podpora ― Hotline
O službě
Hotline
Hotline je služba, která dává možnost popsat požadavek na technický zásah nebo řešení technického problému, a to v režimu 24 hodin, 7 dní v týdnu.
Prostřednictvím této služby kompletně zajistíme příjem, evidenci, zpracování a organizaci IT požadavků Vašich uživatelů. Požadavky Vašich uživatelů řešíme na telefonu, e-mailu i webovém portálu. Na vývoji této služby pracujeme již 25 let. Patří k nejoblíbenějším a nejčastěji využívaným službám mezi našimi zákazníky, díky ní nás s mnohými z nich pojí dlouhodobá spolupráce.
Co si pod pojmem Hotline představit?
Jak?
Jak to funguje v praxi
Máte otázku?
Co?
Co Vám služba garantuje?
Služba nezahrnuje: řešení jednotlivých požadavků, pokud se nejedná o popsané úkony s náročnosti provedení do 15 minut práce operátora
Cena
Cena služby
Proč K‑net
Spolupracujte s námi
Firma s tradicí, trvalým růstem a 30 lety zkušeností na českém trhu
Spojme se
Ptejte se. Nechte nám vzkaz.
Ing. Petr Župka
Vedoucí divize Obchod a Marketing
+420 734 686 010
Petr.Zupka@k-net.cz