Podpora uživatelů na místě
Home ― Služby ― IT Outsourcing ― Organizační podpora ― Podpora uživatelů na místě
O službě
Podpora na místě
Zpracováváme a řešíme IT požadavky vašich uživatelů na vámi definovaných místech. Vy stanovíte počet dnů v týdnu, kdy je služba pravidelně vykonávána, tedy kdy je technický pracovník K-netu k dispozici pro plnění vašich požadavků, resp. vašich uživatelů. Dále určujete, které konkrétní dny v týdnu je u vás k dispozici náš zástupce (tzv. kontrolní dny). Požadavky jsou evidovány v našem systému nebo ve vašem systému.
Co?
Co Vám služba garantuje?
Máte otázku?
Pro koho?
Pro koho je služba určená?
Jak?
Jak to funguje v praxi
01
Podrobný popis (rozsah) veškerých provedených prací, konzultací, úprav a změn naším technikem
02
Přesný čas realizované návštěvy (od - do)
03
Odsouhlasení správnosti uvedených záznamů, ale i připomínky a výhrady vaší odpovědné osoby (datum, jméno)
Poslední den v týdnu, kdy je podpora poskytována, provádíme v rámci Helpdesku inventuru dosud nezpracovaných (otevřených) úloh pro převod do dalšího týdne.
Za kalendářní měsíc vyhotovujeme měsíční výpis jednotlivých zpracovaných úloh a celkově odpracované doby a tento vám předáváme odsouhlaseným komunikačním kanálem.
Cena
Cena služby
Skládá se z počtu dnů, které stráví technický pracovník K-net na místě.