Technická asistence
Základní úroveň služeb Technické podpory
Home ― Služby ― IT Outsourcing ― Technická podpora ― Technická asistence
O službě
O technické asistenci
Představuje základní úroveň služeb Technické podpory. Při tomto rozsahu jsou jednotlivé úlohy realizovány po dohodě ad hoc (tedy za konkrétním účelem) a to nejpozději následující pracovní den. Vy si určujete, kdy budete službu využívat.
Co?
Co Vám služba garantuje?
Zaručený prvotní technický zásah do 24 hodin, pohotovostní tým v režimu 12×5
Konzultační činnost, poradenství a školení vztahující se k ICT
Fakturace dle ceníku služeb pro smluvní klienty (máte-li s námi smlouvu, využíváte slevu až 33%)
Výběr ze dvou variant základního paušálního poplatku:
- Bez časového rámce (ve smlouvě nejsou obsaženy hodiny technika)
- S časovým rámcem (ve smlouvě je zahrnut čas technika)
Máte otázku?
Pro koho?
Komu je služba určená?
Klientům, kteří upřednostňují investovat do IT až v chvíli, kdy je to nevyhnutelné.
Klientům, kteří potřebují využít pouze poradenství k IT problematice.
Cena
Cena služby
Cena služby se skládá ze základního paušálního poplatku:
- Technická asistence 0h – smlouva o poskytnutí pomoci do dalšího pracovního dne
- Technická asistence 3h (v ceně navíc 3 hodiny zásahu technika)
a vyúčtování poskytnutých hodin nad rámec základního paušálního poplatku dle ceníku služeb pro smluvní klienty (sleva až 33%).
Reference
Důvěřují nám
Previous
Next
Proč K‑net
Spolupracujte s námi
Firma s tradicí, trvalým růstem a 25 lety zkušeností na českém trhu
Myslíme jako Vy – naši IT konzultanti pochopí Vaše potřeby
Jsme Vám blízko – máme pobočky v Praze, Brně, Ostravě a Olešnici
Umíme o Vás pečovat – zvládneme provozovat Vaše IT i vyškolit Vaše kolegy
Dodáváme do soukromého i státního sektoru, do školství a zdravotnictví
Jsme specialisti na bezpečnost – máme technologie, certifikace, bezpečnostní prověrku NBÚ i důvěru našich klientů
Technologie pro Vás implementují a spravují naši certifikovaní IT specialisti
Našimi partnery jsou světoznámé firmy jako Microsoft nebo Citrix
Vlastní cloudové centrum
Služba, při které zákazník prostřednictvím internetu využívá hardware nebo software (případně obojí) poskytovatele služby. Zákazník platí poskytovateli pouze za tuto službu a nestará se o… More na 3 geograficky odlišných místech v ČR – v Praze, Brně a Olešnici