Přeskočit na obsah
  • ―EN
  • E-shop
  • Účet
Logo společnosti K-net Technical International Group, s.r.o.
  • Proč K-net
    • Firma s vizí
      • Profil K‑net
      • Novinky
      • Management společnosti
      • EU projekty a rozvoj
    • Spolehlivý partner
      • Reference
      • Certifikace a partnerství
      • 25 let s vámi
    • Pro vás
      • Videotipy
      • Časopis Login
      • Akce a události
      • Glosář odborných výrazů
    • Jsme zodpovědní
      • Podporujeme
      • Ekologie
      • IT Kroužek
  • Řešení
    • Témata
      • Jak zajistit výuku na dálku
      • Jak umožnit home office v době koronaviru
      • Migrace Windows 7 na Windows 10
      • Využijte bezpečnostní technologie v rámci K-net Cloud - netDispatcher
      • Jakými technologiemi a službami si pomoci
      • Digital Workspace
        • Digital Workspace: buzzword nebo nový fenomén?
        • Vytváříme digitální pracoviště
        • K-net Cloud Day 2019
    • Pro koho
      • IT pro firmy
      • IT pro veřejnou správu
      • IT pro školy
        • Pomoc se školní infra­strukturou
        • Pomoc při správě dotací
        • IT technologie ve vzdělávání
        • Mobilní učebna
  • Služby
    • Cloud
      • Vaše aplikace v cloudu
      • Správa a ochrana sdílených dokumentů
      • Profesionální zálohování dat a systémů
      • Pronájem (hosting) serverů
      • Bezpečnost sítě, aplikací a webů
    • IT Outsourcing
      • Lidské zdroje pro vaši organizaci
        • Podpora uživatelů na místě
        • Projektové řízení
        • Hotline
      • Postaráme se o vaše IT technologie
        • Technická asistence
        • Technický dohled
        • Vše v paušálu
      • Převezmeme zodpovědnost, že jedete
        • Garantované služby a provoz
        • Obnova provozu po havárii
    • Monitoring a dohled
      • Monitoring a dohled infrastruktury
    • IT Consulting
      • Analýza IT
      • Nařízení o ochraně osobních údajů
        • GDPR a školy
        • GDPR a města
        • GDPR a firmy
        • GDPR služby
    • Internet
      • Internet do vaší firmy nebo domácnosti
      • Chytré telefonování přes internet
    • Vzdělávání
      • Vzdělávací kurzy v IT pro školy
      • Vzdělávací kurzy v IT pro firmy a organizace
      • Vzdělávací kurzy v IT pro management firem
      • Vzdělávací kurzy v IT pro IT specialisty
      • Proč K-net a jeho kurzy?
      • Lektoři kurzů
      • Dotace na vzdělávání
  • Technologie
    • Správa prostředků
      • Microsoft
      • Citrix
      • Igel
      • Veeam
      • DataCore
      • NetSupport
    • Bezpečnost
      • Forcepoint
      • Bitdefender
      • Quest
      • Flowmon
      • Kernun
      • ESET
      • Whalebone
    • Vzdělávání
      • Office 365 / Microsoft 365 pro školy
      • Tabletové učebny od Microsoftu
      • Microsoft Teams pro školy
      • NetSupport School
      • Pasco
      • Google Classroom
      • Moodle
      • NeuLog
      • Flexibooks
  • Kariéra
  • Kontakt
  • Získat konzultaci
Search
Close

NetSupport Manager na tři měsíce zdarma!

Jan Knettig

Schéma ukazující možnost připojení se k různým zařízením díky NetSupport Manager
Share on facebook
Share on linkedin

Mnoho z nás se již aktuální nepříjemné situaci s COVID-19 přizpůsobilo a zvládlo víceméně přejít na home-office tam, kde to bylo možné. Řada z nás však také počítala s kratším průběhem, a tak nasadila pouze provizorní řešení.

Pokud je aktuálně Vašim problémem to, jak uživatelům poskytovat vzdálenou podporu, aby byli doma stejně efektivní jako v kanceláři, máme pro vás tip na

NetSupport Manager, který je nyní na 3 měsíce zcela zdarma.

Logo of the K-net partner, NetSupport Manager

Co vám umožní NetSupport Manager? Podívejte se na toto video.

Oblasti použití NetSupport Manager:

1) Vzdálená pomoc uživatelům
Správce IT může pomoct uživatelům s problémem na dálku připojením na jejich počítač, i pokud jsou doma. Z hygienických důvodů toho využijete, i pokud chodíte Vy i Vaši uživatelé do kanceláře.

2) Bezpečná vzdálená plocha
Vy, Vaši kolegové nebo dodavatelé se mohou připojit k firemnímu počítači z jiného počítače. Spravujte jednoduše jakýkoli počítač.

3) Monitorování obrazovek
Správce (nebo majitel) může sledovat činnost uživatelů na počítačích. Krom kontroly vlastních lidí se jedná o užitečnou funkci pro kontrolu přístupu dodavatelů IS apod.

Stěžejní funkce pro vzdálenou správu

1) Rychlé připojení
Spojíte se přes LANLAN cable on grey keyboardJe běžně označovaná zkratkou LAN (Local Area Network). Jedná se o propojení počítačů uvnitř organizace – nikoli však mimo budovu, či komplex budov. Více na…, WAN nebo internet s podporou TCPTCP je nejpoužívanějším protokolem transportní vrstvy v sadě protokolů TCP/IP používaných v síti Internet. Použitím TCP mohou aplikace na počítačích propojených do sítě vytvořit mezi…/IP i HTTP.

2) Multiplatformní
Podpora pro Windows, MacFyzická adresa sítě je jednoznačný identifikátor síťového zařízení, který používají různé protokoly druhé (spojové) vrstvy OSI. Je přiřazována síťové kartě NIC bezprostředně při její výrobě…, Linux, Chrome OS, Apple iOS, Android.

3) Souběžná správa více zařízení
Spravujte naráz více zařízení díky systému rotujících náhledů obrazovek sledovaných počítačů a možnosti vysílat svou obrazovku a instrukce více uživatelům naráz.

4) Chytré nástroje pro správu
Využijte detailního HW/SW inventáře, seskupování zařízení do hierarchií, vzdálené příkazové řádky a editace registrů. Získejte detailní přehled o Vaší IT infrastruktuře.

Další výhody

SW je plně pod vaší kontrolou
Není poskytován jako služba, ale pro propojení s uživateli mimo kancelář si můžete vybudovat vlastní propojovací bránu ve Vaší infrastruktuře (případně ve Vašem hostingu). Veškerá komunikace tedy probíhá mezi počítačem uživatele a Vaší firemní sítí.

Bude Vám patřit
NetSupport Manager se standardně kupuje jako trvalá licence, není tedy nutné platit průběžné poplatky, aby Vám systém fungoval, jak je obvyklé u konkurenčních řešení.

Bezplatná konzultace
Nevíte, zda NetSupport Manager je pro Vás správné řešení a potřebujete s výběrem pomoct? Nebo máte zcela jiný problém?

― Chci vyzkoušet NetSupport Manager zdarma
― Zjistit více informací na webu
―  Mám zájem o bezplatnou konzultaci

Jan Knettig

Vystudoval VŠE v Praze obor Informační systémy a technologie s vedlejší specializací International Business Strategies. Rok studoval v USA, půl roku ve Vídni a také půl roku v Číně, což společně s láskou pro hudbu zformovalo jeho globální a otevřený pohled na svět. Je tak schopen porozumět individuálním potřebám lidí i obecným potřebám firem po celém světě. Právě univerzalita je jeho celoživotním průvodcem, a proto v K-net zastává pozice IT konzultanta, vedoucího marketingového a PR týmu a také vedoucího vývoje. Nové výzvy jsou jeho motor.
Zpět na novinky
PrevPředchozíPřekonána hranice 150 000 úloh od našich zákazníků!
DalšíNáš úspěšný webinář pro školy pokračuje sériíNext

Chcete více?

Také by vás mohlo zajímat

icon for magazine Login

Časopis Login

Náš časopis o nás a zkušenostech v IT

Získejte
icon agenda for events

Potkejme se!

Podívejte se na chystané akce nebo si domluvme schůzku

Zjistěte kdy a kde
icon for Jara's videotips

Milujete tipy?

Přinášíme pravidelné užitečné videotipy ze světa IT

Zjistěte více
Grey logo of K-net Technical International Group
Facebook-f
Linkedin-in
Youtube

o nás

  • Profil
  • Reference
  • Certifikace
  • Kontakt

Naše činnost

  • Řešení
  • Technologie
  • Služby
  • Projekty spolufinancované EU

Pro Vás

  • Eventy
  • Videotipy
  • Občasník Login
  • Kariéra u nás
  • Pravidla soutěže

Rychlý kontakt

  • Recepce | info@k-net.cz
    Helpdesk | helpdesk@k-net.cz
  • Recepce | +420 548 220 150
    Helpdesk | +420 800 100 278
  • Centrála
    Olomoucká 170
    627 00 Brno - Černovice

Zásady používání souborů cookies

Zásady zpracování osobních údajů

Copyright © K-net 2019. Všechna práva vyhrazena