Připravili jsme pro vás praktickou ukázku nástroje pro kvalitní a rychlou spolupráci kolektivu, který využijete (nejen) v čase, kdy není snadné se každodenně setkávat. Tento webinář jsme zaměřili na Microsoft Teams.
V rámci webináře jsme se seznámili s online nástroji Microsoft Teams a OneNote pro týmovou komunikaci a společnou práci na projektech. V současné době, kdy není zcela jednoduché se potkávat na velkých poradách a předávat si informace osobně jsou tyto nástroje velmi efektivní pro udržení informací nad realizovanými projekty.
Ukázali jsme si jak jednoduše sdílet soubory, vést projektovou dokumentaci, plánovat a také online komunikovat. V rámci online komunikace jste měli možnost také vidět, jak jednoduše upravovat společně jeden dokument a evidovat si poznámky ze schůzky. V závěru byl prostor na dotazy, které jsme zodpověděli přímo v rámci webináře, resp. po skončení na našich stránkách.
Děkujeme Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR za pomoc s propagací této řady webinářů pro firmy.
Video
Podívejte se na záznam webináře
Webinář
v ohlasech
posluchačů/vyplnilo náš dotazník
Velká variabilita použití
Rozdíl sharepoint a onedrive
Novinky ve videohovorech – např. stažení prezenční listiny
Novinky, které jsem neznala: nahrávání webináře, rychlý dotaz, získání e-mailové adresy aj.
Detailní výklad funkcionality „Týmy“
Zakomponování Forms do chatu
Zálohování O365
Vzdálená správa
Google Classroom
Microsoft Forms
Microsoft Azure
Microsoft OneNote
Další prohloubení Teams