Přeskočit na obsah
  • ―EN
  • E-shop
  • Účet
Logo společnosti K-net Technical International Group, s.r.o.
  • Proč K-net
    • Firma s vizí
      • Profil K‑net
      • Novinky
      • Management společnosti
      • EU projekty a rozvoj
    • Spolehlivý partner
      • Reference
      • Certifikace a partnerství
      • 25 let s vámi
    • Pro vás
      • Videotipy
      • Časopis Login
      • Akce a události
      • Glosář odborných výrazů
    • Jsme zodpovědní
      • Podporujeme
      • Ekologie
      • IT Kroužek
  • Řešení
    • Témata
      • Jak zajistit výuku na dálku
      • Jak umožnit home office v době koronaviru
      • Migrace Windows 7 na Windows 10
      • Využijte bezpečnostní technologie v rámci K-net Cloud - netDispatcher
      • Jakými technologiemi a službami si pomoci
      • Digital Workspace
        • Digital Workspace: buzzword nebo nový fenomén?
        • Vytváříme digitální pracoviště
        • K-net Cloud Day 2019
    • Pro koho
      • IT pro firmy
      • IT pro veřejnou správu
      • IT pro školy
        • Pomoc se školní infra­strukturou
        • Pomoc při správě dotací
        • IT technologie ve vzdělávání
        • Mobilní učebna
  • Služby
    • Cloud
      • Vaše aplikace v cloudu
      • Správa a ochrana sdílených dokumentů
      • Profesionální zálohování dat a systémů
      • Pronájem (hosting) serverů
      • Bezpečnost sítě, aplikací a webů
    • IT Outsourcing
      • Lidské zdroje pro vaši organizaci
        • Podpora uživatelů na místě
        • Projektové řízení
        • Hotline
      • Postaráme se o vaše IT technologie
        • Technická asistence
        • Technický dohled
        • Vše v paušálu
      • Převezmeme zodpovědnost, že jedete
        • Garantované služby a provoz
        • Obnova provozu po havárii
    • Monitoring a dohled
      • Monitoring a dohled infrastruktury
    • IT Consulting
      • Analýza IT
      • Nařízení o ochraně osobních údajů
        • GDPR a školy
        • GDPR a města
        • GDPR a firmy
        • GDPR služby
    • Internet
      • Internet do vaší firmy nebo domácnosti
      • Chytré telefonování přes internet
    • Vzdělávání
      • Vzdělávací kurzy v IT pro školy
      • Vzdělávací kurzy v IT pro firmy a organizace
      • Vzdělávací kurzy v IT pro management firem
      • Vzdělávací kurzy v IT pro IT specialisty
      • Proč K-net a jeho kurzy?
      • Lektoři kurzů
      • Dotace na vzdělávání
  • Technologie
    • Správa prostředků
      • Microsoft
      • Citrix
      • Igel
      • Veeam
      • DataCore
      • NetSupport
    • Bezpečnost
      • Forcepoint
      • Bitdefender
      • Quest
      • Flowmon
      • Kernun
      • ESET
      • Whalebone
    • Vzdělávání
      • Microsoft Teams pro školy
      • Google Classroom
      • Moodle
      • NetSupport School
      • Flexibooks
      • Pasco
      • NeuLog
  • Kariéra
  • Kontakt
  • Získat konzultaci
Search
Close

Login 2/2019

Jak spolupracujeme v K‑netu

Home ― Proč K-net ― Pro vás ― Časopis Login ― Články Loginu ― Jak spolupracujeme v K‑netu

lidé pracují společně kolem obřího mobilního telefonu
Share on facebook
Share on linkedin

Nástroje pro efektivní řízení týmu a spolupráci

Jistě to také řešíte:
Jak si vyměňovat dokumenty, na kterých pracuje více lidí?
Jak mít vždy přístup ke svým a týmovým souborům?
Jak mít veškerou komunikaci o určitém úkolu či projektu na jednom místě a neztratit se v ní?
Jak zadávat úkoly a kontrolovat je?
Hledáte odpovědi na podobné otázky?
K-net, asi jako každá jiná organizace, se těmito otázkami zabýval a myslíme si, že jsme je vyřešili dobře, proto bychom Vás rádi inspirovali.

V K-netu používáme mnoho systémů pro různé účely a není mým cílem zde nyní vyjmenovat všechny. K těm nejzásadnějším však patří naše netInfoBase postavená nad Confluence od Atlassianu a nástroje Office 365 od Microsoftu. A ty také umíme implementovat na vašich systémech doma nebo v cloudovém prostředí.

netInfoBase

V netInfoBase si vedeme veškerou firemní dokumentaci včetně ISOReferenční model ISO/OSI – vypracovala organizace ISO jako hlavní část snahy o standardizaci počítačových sítí nazvané OSI a v roce 1984 ho přijala jako mezinárodní…. To jde skvěle, protože právě k dokumentaci byl původně určen podkladový software Confluence. Doprogramovali jsme si také systém na schvalování žádanek všeho druhu nebo došlou poštu.

Vedeme si zde rovněž zápisy z porad. Velkou výhodou je, že ve spletitém textu zápisu z porady lze jednoduchým způsobem vytvářet a zadávat úkoly konkrétním osobám. Ty pak nemusí v tomto textu nutně hledat, úkoly se jim zobrazí souhrnně ze všech porad na samostatné stránce, kde je mohou rovnou odškrtávat. Jako manažer přesně vím, kdy je úkol splněn, protože mi přijde oznámení do e-mailu. Když potřebujeme něco prodiskutovat, tak využijeme komentáře nebo prostě k úkolu dopíšeme nějakou poznámku. Pokud se úkol nafoukne, snadno mu založíme samostatnou stránku nebo třeba rovnou celý prostor a vždy jsme schopni přesně definovat, kdo má mít k čemu přístup – buď z uživatelských skupin v LDAP (adresáři uživatelů) nebo ručně. Vyhledávání v systému funguje napříč všemi stránkami i obsahem příloh, což je opravdu skvělé. Variabilita a zároveň jednoduchost použití je neskutečně silnou zbraní tohoto řešení, díky kterému ho neustále používáme už od roku 2010.

Office 365

Office 365 naplno využíváme asi 2 roky. Microsoft ho neustále vyvíjí a před více jak 2 lety vykazoval ještě různé „porodní bolesti“, nicméně dnes je to již spolehlivě nejlepší nástroj na trhu pro kancelářské aplikace i v cloudu.

schéma sady služeb Office, které K-net používá
Aplikace Office

Bez Wordu, Excelu a Powerpointu se samozřejmě neobejde valná většina z nás. Díky těmto aplikacím v Office 365 se u nás ale snížilo posílání tam a zpět dokumentů typu final_v1, final_v2 apod. Posíláme si prostě jen odkazy na dokument uložený na OneDrive či Sharepoint a pak klidně souběžně prohlížíme i editujeme stejný dokument a hned vidíme změny, které provádí někdo jiný. Samozřejmě, cloudové verze Office nejsou plnohodnotné, a proto je skvělé, že stále existují i „plné“ aplikace pro počítače, a to jak pro Windows, tak Apple, které však rovněž dokáží rovnou ukládat změny do cloudu a podporují souběžnou editaci.

logo sluzeb, které K-net používá, OneDrive a Sharepoint
OneDrive a Sharepoint

Tyto aplikace jsou možná pro naši spolupráci úplně nejzásadnější. Zjednodušeně se dá říct, že OneDrive je osobní disk uživatele a SharePoint je sdílený disk. U obou těchto služeb je fantastické, že se ke svým souborům dostanete jednoduše z PC, Macu, Android zařízení či iPhonu a iPadu, čehož hojně využíváme. Veškeré složky nebo soubory se dají také snadno sdílet s kolegy nebo i externími subjekty bez toho, že by oni sami měli Office 365. Soubory se automaticky synchronizují a při editaci i automaticky ukládají, takže máme u sebe vždy vše, co potřebujeme. Často využíváme také možnosti určit, které složky či konkrétní soubory chceme do svého zařízení nechat synchronizovat. To je zvláště u sdílených disků a dnešních malých disků na noteboocích velmi důležité.

Jan Knettig

Vystudoval VŠE v Praze obor Informační systémy a technologie s vedlejší specializací International Business Strategies. Rok studoval v USA, půl roku ve Vídni a také půl roku v Číně, což společně s láskou pro hudbu zformovalo jeho globální a otevřený pohled na svět. Je tak schopen porozumět individuálním potřebám lidí i obecným potřebám firem po celém světě. Právě univerzalita je jeho celoživotním průvodcem, a proto v K-net zastává pozice IT konzultanta, vedoucího marketingového a PR týmu a také vedoucího vývoje. Nové výzvy jsou jeho motor.
Zpět na články Loginu

Více služeb

Doporučená řešení

Microsoft
Office 365

Obje­vujte

Více o nás

icon of megaphone for the news of K-net

Novinky

Naše nejčerstvější úspěchy a aktivity

Prohlédněte
icon agenda for events

Potkejme se!

Podívejte se na chystané akce nebo si domluvme schůzku

Zjistěte kdy a kde
icon for Jara's videotips

Milujete tipy?

Přinášíme pravidelné užitečné videotipy ze světa IT

Zjistěte více
Grey logo of K-net Technical International Group
Facebook-f
Linkedin-in
Youtube

o nás

  • Profil
  • Reference
  • Certifikace
  • Kontakt

Naše činnost

  • Řešení
  • Technologie
  • Služby
  • Projekty spolufinancované EU

Pro Vás

  • Eventy
  • Videotipy
  • Občasník Login
  • Kariéra u nás
  • Pravidla soutěže

Rychlý kontakt

  • Recepce | info@k-net.cz
    Helpdesk | helpdesk@k-net.cz
  • Recepce | +420 548 220 150
    Helpdesk | +420 800 100 278
  • Centrála
    Olomoucká 170
    627 00 Brno - Černovice

Zásady používání souborů cookies

Zásady zpracování osobních údajů

Copyright © K-net 2019. Všechna práva vyhrazena

Posunout zpět na začátek
Používáme cookies, abychom vám mohli zajistit nejlepší služby na našem webu. Pokud budete i nadále používat tento web, předpokládáme, že s tím souhlasíte.RozumímVíce informací